Monday 31 March 2014

Ceai negru Ceylon de la Ahmad Tea

Am ochit de ceva timp magazinul arăbesc din cartierul meu, situat peste drum de statia de metrou Dristor 2 şi plin cu diverse produse specifice, aşa că astăzi am decis să investighez mai îndeaproape raftul cu ceaiuri. Erau acolo diferite cutii mari cu ceai negru si verde, la plic sau vărsat, cu nume arăbeşti şi turceşti. Am cerut un Ceylon tea iar vânzătoarea mi-a arătat două sortimente, unul de 300 gr la puţin peste 10 lei şi altul de 500 gr la 24 lei! Am întors cutia pe toate părţile, am citit şi răscitit am întrebat de două ori dacă e sigur "ceai frunze" şi până la urmă l-am cumpărat. Şi bine am făcut!

Dragii mei, ceai negru Ceylon, împachetat în Sri Lanka în decembrie anul trecut, aşadar proaspăt (garanţie până în 2016), culoare, miros şi gust bun şi ..... 500 grame! Păi la banii ăştia abia iei puţin peste 100 grame de la alte magazine! Iar eu am luat, repet -  500 grame la 24 lei!

Aveţi în acest articol două fotografii ale cutiei şi frunzelor. Din păcate nu am încă o poză cu magazinul dar voi face una în curând. Însă indiferent dacă găsiţi acest magazin sau cumpăraţi ceaiul din alte părţi (căutaţi orice magazin cu produse arăbeşti sau rafturile specifice din Auschan, Cora etc) vă recomand firma producătoare - AHMAD TEA. Habar nu aveam de ea până acum însă cu siguranţă voi mai căuta această marcă. Aici aveţi siteul firmei:
http://www.ahmadtea.com

Iată aşadar, un bun început pentru noua mea rubrică de recomandări şi recenzii, în care vă voi împărtăşi experienţele mele cu diferite firme producătoare sau magazine de ceai.  Nu sunt expert, ci simplu ţăran consumator  şi în această calitate spun ce gândesc şi recomand ce-mi place.





No comments:

Post a Comment